BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Maajun Allin's

Maajun Allin's

Maajun Allin's

Anda ada mengalami masalah kesihatan @ masalah wanita seperti:-

Susah mengandung?
Period tidak menentu & sengugut yang teruk?
Selalu sakit-sakit badan?
Masalah angin & toksin dalam badan?
Nampak tua & Ingin nampak muda berseri?
Selalu keletihan dan sering mengantuk time kerja?

Juga…. Tanyakan diri anda soalan ini:-

* Adakah puan-puan tidak selesa mengguna pil perancang keluarga ,suntikan bahan kimia atau menanam apa-apa peralatan dalam rahim bertujuan untuk mencegah kehamilan?

* Tidakkah puan-puan merasa ragu-ragu dari manakah sumber bahan kimia yang diambil,dimakan itu halal atau pun mempunyai kesan sampingan lain seperti terdedah kepada risiko barah?

* Adakah puan-puan menjadi gemuk selepas mengambil pil perancang keluarga sekaligus kecantikkan anda lenyap selepas mendirikan rumahtangga sehinggakan suami tidak suka lagi?

* Persoalan inilah yang menghantui kaum wanita dalam dilema alam rumah tangga yang disebabkan oleh kaedah merancang keluarga yang diperkenalkan oleh barat

* Andaikata puan2 tiada alternatif sebelum ini, silalah mencuba untuk mendapat keselesaan dalam family planing disamping mendapat kesihatan yang maksima tanpa sebarang efek untuk jangka
panjang.

* Jika puan2 sudah/diambang monopouse, ini adalah penyelesaian yang terbaik. Walaupun puan2 sudah monopouse dengan mengambil 1 botol sahaja puan2 pasti dapat mengembalikan period semula seterusnya Insya-Allah hubungan dengan suami akan harmoni seperti isteri2
seperti dahlunya. * Dengan ini ianya dapat menambah nilai puan2 sebagai seorang isteri.

Ini jawapannya....

Maajun Allin’s adalah produk tradisional dibuat dari herba, rempah ratus dan madu. Kegunaan Maajun pada asasnya adalah untuk family planning. Walaubagaimana pun ia juga bertindak sebagai ubat multipurpose dalam penjagaan kesihatan dalaman/kecantikan wanita terutamanya bagi yang telah berumahtangga. Maajun juga merupakan salah satu alternatif bagi orang yang kurang selesa dengan kaedah family planning moden. Keberkesanannya dalam family planning adalah 100% sekiranya anda mengikut aturan makan yang betul. Ia juga boleh diambil oleh orang yang berumur 18 tahun ke atas berkahwin/belum berkahwin dan orang-orang tua (warga emas). Dijamin bersih, suci lagi halal tanpa perlu diragui lagi bagi org islam .

Apabila anda mengambil Maajun Allin’s, ianya akan bertindak merawat penyakit terlebih dahulu. Proses ini dinamakan tindakbalas awal. Ia akan bertindak membetulkan sistem dalam badan supaya ianya berfungsi dengan baik.


Komposisi @ Kandungan Maajun allin’s

Kacip Fatimah
Madu
Serapat
Senduduk
Inai
Madu
Manjakani
Habbatus Sauda/jintan hitam


Kegunaan:
1. Sebagai perancang keluarga bagi yang ingin mejarakkan kehamilan / family planning.
2. Merawat segala masalah dalaman wanita seperti masalah keputihan, kegatalan di liang faraj yang teruk dan bau yang tidak menyenangkan.
3. Dapat mengetatkan kembali liang faraj bagi wanita selepas bersalin.
4. Dapat memontokkan dan memejalkan kembali otot payudara
5. Dapat menghangatkan dan mengeratkan hubungan suami isteri.
6. Dapat memanaskan badan terutama bagi wanita selepas bersalin.
7. Melancarkan peredaran haid setiap bulan
8. Membuang darah-darah kotor dan toksin dalam badan
9. Menyihatkan badan disamping menambah tenaga sepanjang hari
10. Dapat mencantikkan kulit iaitu selepas pengeluaran toksin-toksin dan darah-darah kotor yang terdapat di dalam badan
11. Mempertingkatkan kembali imum ketahanan badan, dimana badan menjadi sihat, segar dan kuat tiada lagi masalah seperti tidak bermaya atau tidak larat.
12. Melegakan perut kembung dan masalah angin di dalam badan
13. Melawaskan pembuangan air besar
14. Mengawal selera makan dan menurunkan berat badan
15. Mengurangkan kesakitan ketika haid (segugut)
16. Mengurangkan risiko penyakit kanser dimana maajun ini adalah 100% dari bahan tradisional jadi tiada langsung penggunaan bahan-bahan steroid dimana ia adalah salah satu kepada faktor penyebab penyakit kanser
17. Dapat melangsingkan badan bagi yang mengamalkan diet. Ini kerana akar-akar kayu ini bertindak sebagai penyikiran bahan-bahan toksin di dalam badan. Jadi badan menjadi ringan dan segala lemak dapat disingkirkan.
18. Dapat menambahkan air susu bagi wanita yang sedang menyusukan bayi
19. Melambatkan proses menopous bagi golongan wanita yang sudah berumur.
20. Merawat segala penyakit sakit-sakit sendi,sakit pingang dan lenguh-lenguh badan terutama bagi golongan wanita yang telah berumur.