BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

Maajun Allin's

Maajun Allin's

Aturan Makan

Cara Makan:

1. Dinasihatkan supaya dilakukan ujian air kencing kehamilan untuk memastikan yang anda benar-benar tidak hamil.

2. Cara pengambilan bagi kali pertama adalah perlu diambil pada hari ketiga datang haid.

3. Makan sebiji sehari sahaja bersama air suam. Makan selama 21 hari sahaja. Apabila telah habis 21 biji rehat selama 7 hari dan sambung botol yang kedua. Begitulah seterusnya
Contoh: sekiranya ubat habis hari ahad perlu rehat 7 hari dan sambung botol ke dua pada hari ahad depan

4. Bagi ibu-ibu lepas bersalin disyorkan ambil pada hari ke44 lepas berpantang. Makan sebiji sehari juga selama 21 hari dan rehat 7 hari untuk sambung ke botol yang seterusnya.

5. Sekiranya anda terlupa makan adalah dinasihatkan makan di pagi hari tetapi makan sebiji sahaja dan apabila malam makan sebiji lagi bagi hari itu. Tidak perlu makan 2 biji sekali.

6. Adalah dinasihatkan makan dengan teratur untuk mendapat kesannya.

7. Apabila mengambil maajun ini segala ubatan tradisional yang lain adalah tidak digalakkan kerana rumusan kandungan yang terdapat di dalam maajun ini sudah cukup lengkap bagi kesihatan seseorang itu.

8. Bagi gadis-gadis yang belum berkahwin dan mengalami masalah seperti keputihan dan kegatalan yang teruk adalah di nasihatkan agar mengambil maajun ini selama 5 hingga 7 hari bagi merawat masalah yang di alami. Setelah itu berhenti dan ambil pula di bulan hadapan. Begitulah seterusnya sehingga masalah yang di alami itu hilang.